Thursday, November 1, 2007

黄淑賢 Helen Huang (3)

『感謝主, 比我有病痛』

感謝主,在係呢度可以同大家一齊分享和感恩。我係Helen, 我係返基督教会信心以勒堂的. 我的教會在Oakland的唐人街, 今晚有好多我教會的弟兄姊妹和朋友都係呢度。我有好多的事要感謝主!係呢度同大家分享1件感恩的事。

我雙手係一年前開始干。。慢慢開始裂開,跟住疼。去睇醫生,醫生都穩5出原因。係一次即禱告會到,我分享到這件事, 弟兄姐妹就為我禱告. 慢慢好多弟兄姐妹來關心和問候我.有年幼的,有年長的.有的拿葯比我搽, 有的說用這消毒,有的用哪…..不同的愛言從我耳邊進入, 這讓我深深地感受到神的愛和神傢裏的溫暖. 感謝主, 比我有病痛,因爲這能夠感受到他的愛. 接着弟兄姐妹的关心,. 让我深深地感受到神的爱同埋系教会的温暖, 就好像一家人甘. 感谢神带领我到距家里.. 让我懂得更加珍惜同弟兄姐妹一齐的时候.,比我活在這愛的窩裏面.

No comments:

Post a Comment