Sunday, March 1, 2009

李綺雯 Yeeman Lee (Baptism Testimony)


Hi! 各位好! 我叫Yeeman. 係我仲未信主之前, 我係一個好怕醜同吾識表達自己的人黎. 冇快樂. 冇朋友. 例如, 我係暑期班, 我都係怕醜到冇擔去同其他同學講野. 所以甘就較都我冇朋友. 中有, 我有五年時間係每星期六去中文學校讀中文. 不過, 我係中文班個陣時, 我係一個朋友或者人都同我冇講過野. 姐系呢5年係中文班到我係一句說話到冇講過. 除非系老師叫我. 中有 大家都知我個名叫Yeeman, 不過有時我老師叫我做Yee我想話比佢听係Yeeman到唔甘. 因為我實在太怕醜啦. 所以之後老師就叫我Yee啦.

之後係2006年的暑假, 我三哥叫我同佢去教會. 個陣時我仲係返跟暑期班. 教我個d人 係同一間教會的. 所以我就去啦. 係到之後當然係有小小怕醜, 不過弟兄姊妹都對我好好. 有幾個姊妹中主動同我講野tim. 我同佢地講野之後就開朗在好多. 後來我係聖經裡面讀到, 神話過“我賜給你們一條新命令,乃是叫你們彼此相愛;我怎樣愛你們,你們也要怎樣相愛。”係(約翰福音13: 34). 我睇都之後就覺得好有意思. 因為我冇愛, 返到教會之後, 弟兄姊妹們對我有愛同關心. 我搵到愛. 之後我繼續返教會.

我返左教會一年, 但我仲係考慮要唔要信耶穌. 係2007年的9月一次的團契裏, 有位姊妹同我講福音, 我在那晚祈禱決志信耶穌. 我信耶穌因為我承認自己係罪人. 我需要主耶穌救我. 我未信主前我係會係背後講人地. 因為可以有多d野同人地講. 我講人地懷話, 其實, 呢個系罪. 我信耶穌係真神. 耶穌願意原諒赦免我呢個罪人. 耶穌為我的罪被釘死在十字架上, 用祂的血黎洗潔淨我的罪.

信在主之後, 我個人都變得好開朗. 周圍去到認識朋友同關心對方. 例如, 係教會到, 有新朋友黎的時候, 我都會主動同佢地講野. 呢一份愛係神賜的. 因為神話過我們要彼此相愛. 就係因為甘, 我而家先之會有一班好好好好的教會弟兄姊妹.

信在主之後, 都有困難不過我都交托係神的手中. 他都會一一幫我解除. 我相信當主再來,主會接我回天家. 天家裡會有永遠的喜樂. 所以我好開心我今日可以baptize. 我都好開心我教會朋友, 不同朋友, & 家人到黎睇我baptize同听我的testimony. 多謝!

No comments:

Post a Comment